wtorek, 9 września 2014

Rozkłady tarotowe na dzisiejszą Pełnię

Jako, że mamy dziś Pełnię, chciałabym podzielić sie z Wami 3. ulubionymi rozkładami tarotowymi, których zamiennie używam na te okazje. 2 z nich są uniwersalne. 3. jest typowym rozkładem dla kobiet i na kobiecość.

Pierwszy, ogólnie dostępny w necie i zapewne także znany większości tarocistów:

0 - ja (karta z przełożenia, ze spodu talii), mój cień
1 - to, co jest widoczne, co świeci tak, że może nawet oślepiać
2 - to, co zakończyło się, wypełniło, zamyka cykl
3 - to, co zaczyna się rozmywać, ściemniać, opuszczać mnie... albo co powinno zniknąć





Drugi, też fajny, uniwersalny rozkład Pełniowy:

1. Cykle Księżyca
2. Magnetyzm Księżyca
3. Wpływy lunarne
4. Stary Księżyc
5. Księżycowe sny
6. Księżycowe refleksje: moje iluzje i złudzenia




I na koniec trzeci, typowo kobiecy rozkład, na kobiecość. Co szykuje nam ta konkretna faza Księżyca:

1. Ja jako kobieta
2. Taką kobietę widzą we mnie inni
3. Fizyczna strona mojej kobiecości
4. Duchowa strona mojej kobiecości
5. To sprzyja mojej kobiecości
6. To jej nie sprzyja
7. Tak pielęgnuję swoją kobiecość
8. Takie dary jeszcze odkryje przede mną



Poniżej podaję układ kart, ktory sama stosuję przy rozkładzie na kobiecość. 



Rozkładziki na tyle fajne, ze sa ciekawym wglądem zarówno w samych siebie, jak też w najważniejsze sprawy, które będą miały miejsce w czasie od dzisiejszej Pełni do nastepnej.

Także osoby pracujące z kartami zachecam do wypróbowania tych rozkładów.

7 komentarzy:

  1. Ja wygląda rozkład na kobiecość? Kładę karty w pionowo, z góry na dół, w krzyż celtycki, proszę o wskazówkę. Dziękuję,

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, jeżeli coś mi wpadnie do głowy to podszepnę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, czekam wiec na propozycje. Nie na te, to na nastepna juz pelnie. :)
      Poniezej podalam linka do sposobu, w jaki rozkladam karty, do tego wlasnie rozkladu. Takie cos przyszlo mi na mysl...

      Usuń
  4. [IMG]http://i61.tinypic.com/2rqhzzn.jpg[/IMG]

    OdpowiedzUsuń
  5. Od kiedy zaczęłam praktykować medytację, zauważyłam ogromne zmiany w moim życiu. Znacznie lepiej radzę sobie ze stresem, a moja koncentracja znacząco się poprawiła. Dla tych, którzy są początkujący i chcieliby zacząć swoją przygodę z medytacją, polecam stronę https://pomedytuj.pl/. Jest tam wiele praktycznych wskazówek, które pomogą Ci zrozumieć, jak zacząć i jak medytować skutecznie.

    OdpowiedzUsuń