sobota, 15 marca 2014

2 rozklady Tarotowe w zwiazku z nadchodzaca Pelnia

Jako, ze jutro, o godz. 18:10:46 mamy Pelnie (w znaku Panny), tak tez chcialabym podzielic sie z Wami dwoma ciekawymi rozkladami (nie moimi, wzietymi z neta) Tarotowymi, ktore chetnie stosuje na Pelnie
wlasnie.









Pierwszy, ktory stosuje zazwyczaj, sklada sie z 4. kart i wyglada nastepujaco:


0 - ja (karta z przelozenia, ze spodu talii), moj cien  

1 - co jest widoczne, co swieci tak, ze moze nawet oslepiac

2 - co zakonczylo sie, wypelnilo, zamyka cykl

3 - co zaczyna sie rozmywac, sciemniac, opuszczac mnie... albo co powinno zniknac 









Drugi natomiast wyglada tak:



1. Cykle Ksiazyca: Jakie stare wzorce sa ciagle obecne w moim zyciu?


2. Magnetyzm Ksiezyca: Co mnie przyciaga? Do czego mam zamilowanie?

3. Wplywy Lunarne: Jak Ksiezyc na mnie wplywa?

4. Stary Ksiezyc: Co z mojej przeszlosci powraca?

5. Ksiezycowe sny: Co moja podswiadomosc chce mi powiedziec (np. poprzez sny)?

6. Ksiezycowe refleksje: Moje iluzje i zludzenia.

______ 1______2______
___6______________3__
_______5_______4_____




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz